Bosch SMV93M10NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV93M10NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

voorst 06-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Super vaatwassser,tot nu toe echt een aanrader. waar voor je geld.wordt goed schoon en droogt goed.hopen dat ie 10jaar mee gaat.

vdveer 05-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Fijne machine die goed schoonmaakt en waarbij je makkelijk het juiste programma kan kiezen.
Plastic servies wordt niet helemaal droog bij alleen de eco stand maar met extra droog programma werkt het prima

stekeltjes 19-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Mooie machine die zelf makkelijk is te installeren. Overzichtelijk in gebruik en mogelijkheden. Alles is mooi schoon. Wel vind ik dat niet alles echt goed droog is na een wasbeurt. Het blijft druppelen bij het uitruimen maar ik zal wel de kopjes meer schuin moeten zetten om dit te voorkomen. :)
Goede aanschaf!

Bos J. 07-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Zeer gebruiksvriendelijke vaatwasser, maakt ook weinig geluid. Infolight is handig.

Bestek mandje kan je op meerdere plekken in de vaatwasser plaatsen. Heel handig.

Extra drogen functie gebruik ik altijd.

Johan en Bianca 07-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Veel programma's, extra goed drogen functie is ook handig.

rigte01 03-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

we hadden hiervoor ook een Bosch vaatwasser en daar waren we erg tevreden over dus nu weer een nieuwe en hij werkt erg goed. Maakt haast geen geluid en alles wordt keurig schoon en vooral ook goed droog

joashh 09-08-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Prima machines van Bosch.

onze vorige vaatwasser en koelkast gaven na 19!! jaar de geest, dus werd het tijd voor iets nieuws.
geen moment getwijfeld of het weer Bosch werd of niet.

bij bobshop de SMV93M10NL en KUR15a65 gekocht.
inbouwen was erg eenvoudig, alles paste prima op de oude plekken.

was resultaat is super, zelfs barbecue spullen (rooster, bestek e.d.) die een nacht hadden gestaan worden perfect schoon.
de machine is erg stil, en het lampje dat op de grond schijnt om aan te geven dat de machine bezig is, is echt handig, want je hoort hem nauwelijks.

kortom, prima machine om de vaat mee te doen, ruim en overzichtelijk.

we hopen er weer jaren plezier van te hebben.

wlugt 08-08-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Ik heb deze vaatwasser via internet besteld, en zelf ingebouwd als vervanging van een andere vaatwasser. De plaatsing was zeer eenvoudig. Het wasresultaat is goed, maar het drogen is niet zo goed als bij de vorige vaatwasser (er blijft water op de achterkant van kopjes achter). Het gebruiksgemak en de indeling is goed. Je hoort de vaatwasser nauwelijks. Daarom is het lampje op de vloer handig om te zien dat de vaatwasser nog bezig is. Over de duurzaamheid is nog moeilijk iets te zeggen, maar de sluiting van de deur klinkt in ieder geval solide.

Samenvattend ben ik tevreden over deze aankoop.

jmiddend 12-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Als aanvulling op mijn vorige review kan ik melden dat na een paar weken gebruik, ik steeds meer plezier heb van deze machine. Echt fluisterstil en goed dat er een lampje schijnt zodat je weet dat hij bezig is.
Prima machine en het de investering meer dan waard.

jmiddend 28-06-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Prima apparaat dat goed droogt en heerlijk fluisterstil is Was resultaat is prima en met, voor ons, voldoende instelmogelijkheden, indeling en gemak in gebruik. Als hij net als mijn vorige Bosch vaatwasser 16 jaar meegaat dan ben ik helemaal toppie tevreden en zal duurzaamheid dat verhogen. Nog niets te zeggen over duurzaamheid maar oogt net zo robuust en goed als mijn vorige machine.
Tsja, en dat lampje dat op grond schijnt is nodig om te weten of hij draait ja/nee. En ook heerlijk dat hij na wasprogramma helemaal afsluit en niet in standby blijft staan. Dat vond ik van mijn vorige machine best irritant. Vooral als je hem 's nachts laat draaien.

Cinge 25-06-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

De vaat gereed in korte tijd en echt goed schoon! Met een handig lichtje dat op de grond schijnt zodat je kunt zien of het apparaat aan is. In het begin is het wel even goed zoeken hoe je de vaat in de machine moet zetten, maar uiteindelijk wijst het zichzelf.

Eussen. 24-06-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Redelijk stil eenvoudig te bedienen vaatwasser. De indeling aan de binnenkant is eenvoudig aan te passen en heeft veel mogelijkheden. Goed wasresultaat behalve bij de meest zuinige programma's, dan worden diepe glazen niet stralend schoon.

Nadeel is het akoestische signaal aan het einde van het wasprogramma. Dit signaal is erg luid.

Lubbus 20-06-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Mooie degelijke vaatwasser. Handig lampje dat op de grond aangeeft wanneer de vaatwasser in gebruik is. Heerlijk stil in gebruik!

roosenco 15-06-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M10NL

Indeling minder dan de vorige, omdat nu bijv schaaltjes omvallen (door greep)en het rek links boven korter is. Maar verschuifbaar bestekbak ideaal. Ideaal dat hij automatisch uitgaat en dat je de timer voor en achteruit kunt zetten. Duurzaamheid geen idee. Om te voorkomen dat er resten in onderdelen ed blijft zitten(vorige was binnen 5 jaar al aan reparatie toe juist hierdoor!) moet je toch regelmatig op 70 wassen. Dat is duurder in gebruik. Samsung heeft in zijn wasmachine een indicatie wanneer je een ingebouwd reinigingsprogramma kunt draaien. Je kunt een lampje maken waardoor je weet dat je een "schoonmaakdraai"moet maken met vaatwasmachinereiniger. Nu vergeten wij dat: een maand is zo voorbij! Verder is hij heerlijk stil.